Tanáraink
Köte Zoltán
Köte Tanár Úr, a tábor megálmodója, generációk "Zoli bácsija". "Öt éves koromban kezdtem el zenei tanulmányaimat a zeneóvodában közel 40 éve. Tulajdonképpen minden hangszert kipróbáltam, amivel a zeneiskolának igen sok kárt okoztam – a hegedűben megnéztem mi nyikorog, a klarinéttal hogy lehet kardozni… – véletlenül egy tanár, dr. Vecsery Zsigmond fedezte fel bennem a zenei tehetséget. Mindjárt az első órán az első ütésre sikerült egy dobot beszakítanom.Alapfokú zenei tanulmányaim után kerültem a MH Zeneművészeti Szakközépiskolába. Itt tanultam öt évig, illetve magánórákat is vettem. Ezek után az MH Központi Zenekar szólamvezető ütőse lettem. Itt szeretném kiemelni, hogy nem dobosnak tartom magam, hanem „ütősnek”, ezt azért tartom fontosnak kihangsúlyozni, mert az összes ütőhangszeren végigmentem. Már korosabban végeztem el a Zeneművészeti Főiskolát Miskolcon. Nagyon szerencsésnek mondhatom magam, mert diák fejjel találkozhattam és együtt játszhattam olyan nagy emberekkel, akik abban a korban kimagaslóak voltak, mint a vibrafonos Beanter Bubi bácsi, Bucon (Debreceni), továbbá Ciki (Debreceni). Természetesen nagy hatással voltak rám külföldi turnék alatt a francia, amerikai, skót dobosok. Mindig csodálattal néztem ezeket a dobegyütteseket, csak nem értettem, hogy mit csinálnak és hogyan."Tovább olvasok
Pusztai Csaba
Pusztai Csaba Magyarország legfoglalkoztatottabb és egyik legképzettebb dobosa. Összesen hét zenei iskolát végzett el, köztük a Kőbányai Zenei Stúdiót, a Los Angeles-i Henry Mancini Institute-t, illetve a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem Jazz tanszékén tanult. Hat együttes, köztük a Horgas Eszter Class Jazz Band és a Kozma Orsi Quartet állandó tagja. Számos tévés produkcióban dobolt, otthon érzi magát bármilyen stílusban. Nagyjából 50 külföldi és hazai sztárral zenélt együtt, többek közt Presser Gáborral, Horváth Charlie-val, Peter Erskine-nel, Christian McBride-dal illetve Victor Bailey-vel.
Szendi Gábor
Szendi Gábor kétséget kizáróan a legautentikusabb latin ütőhangszeres Magyarországon. Munkásságáról bővebben Szendi tanár úr weboldalán lehet olvasni: Szendi Gábor weboldala
Gacsályi Róbert
Ütőhangszeres tanulmányaimat 8 évesen kezdtem Szentendrén a Vujicsics Tihamér Zeneiskolában Bártfai Zoltánnál. Középiskolába a Bartók Béla ZeneművészetiSzakközépiskolába jártam, ahol B. Nagy Tünde és Holló Aurél voltak a mestereim.Ezt követően felvételt nyertem a Liszt Ferenc Zeneművészeti Főiskolára
Bíró Gergely tanár úrhoz. 2005–ben szereztem diplomát klasszikus ütőhangszerszakon. Tanulmányaim során többek között a következőkre lettem figyelmes: a zene és a hangszeres játék tanulása köti össze a legjobban a jobb és bal agyféltekét,segíti a nyelvi fejlődést, csiszolja a memóriát, jobb teljesítményre késztet, segít az
érzelmi fejlődésben, közösséget teremt és sikerélményt ad. Rengeteg jótékony hatása van: ilyen a nem tudatos lelki tartalmak megélése és feldolgozása zenehallgatáson, vagy zenélésen keresztül egyaránt.
Jelenleg a Magyar Honvédség Központi Zenekarának ütőhangszeres zenésze vagyok és a Budaörsi Leopold Mozart Zeneiskola tanára. A zenéléssel és a zenei neveléssel eltöltött sok év alatt meggyőződésemmé vált,hogy fontos munkát végzünk a kollégákkal és megtisztelő, hogy itt lehetek a
dobtáborban és foglalkozhatok a gyerekekkel.
Holló Aurél
Holló Aurél a hazai zenei élet egyik sokoldalú egyénisége. Az Amadinda ütőegyüttes tagja, de játszott Presser Gábor koncertjein, a Budapesti Fesztiválzenekarban, a Tea elnevezésű jazz-rock formációban, hangszerelt Zoránnak és írt kísérőzenét animációs filmekhez. Saját bevallása szerint az eltérő zenei műfajok aktív és párhuzamos művelése teremti meg számára azt az egyensúlyt, amely az alkotáshoz, a folyamatos megújuláshoz szükséges. Átirataival és kompozícióival fontos szerepet vállalt az Amadinda különleges repertoárjának kialakításában, egyúttal az ütőhangszeres kamarazene irodalmának gazdagításában. Aurél 1996 óta a budapesti Bartók Konzervatórium ütő tanszakának tanára, és az iskola új zenei projektjeit koordináló stáb tagja. Az Amadinda együttes tagjaként 2004-ben Kossuth-díjat, 2008-ban Bartók-Pásztory-díjat kapott.
Joó Szabolcs
Jelenleg a Nemzeti Filharmonikusok szóló timpanistája vagyok és a Zeneakadémia tanára. Országos versenyt nyertem, nemzetközi versenyeken (Csehország, Belgium) helyezett voltam. Fischer Annie ösztöndíj 2006-ban. The Snare Breathing című kisdobdarabom az idei, 2015-ös Atlanta Snare drum Competition kötelező darabja. Black Swamp endorser vagyok.
Palotás Gábor
2008. január óta a kecskeméti Kodály Iskola alap és középfokon tanító ütőtanára. Diplomája megszerzése után kezdett kiemelt figyelmet fordítani a kortárs (elsősorban magyar) ütőhangszeres művek előadására, melynek nyomán a neki dedikált szóló és kamaraművek száma megközelíti az ötvenet. A 2012-ben Matthew Andreinivel létrehozott Iowa/Hungary Percussion Project és a 2016-ban Baráth Bálinttal megalkotott Marimbiano duók mellett Marimba Clouds és Percussion Charm nevű szólóprojektjeivel népszerűsíti korunk zenei alkotásait, szerzőit. Az Innovative Percussion és a Sabian cégek endorsere.
Weisz Nándor
2000-ben diplomázott a Müncheni Zeneakadémia Ütőhangszeres tanszakán. Tanárai Mizsák István, Schwartz Oszkár, Edgar Guggeis valamint Dr.Prof. Peter Sadlo voltak. 2000 szeptemberétől a Kocsis Zoltán által vezetett Magyar Nemzeti Filharmónikus Zenekar Ütőszólamának a tagja. Komolyzenei pályafutása mellett számos Jazz, Pop formációban játszott (pl. Váczi Eszter és a szörp, Tóth Vera) valamint 2004-től elektronikus zenei producerként is tevékenykedik. 2008 óta tanít a Budapesti Galambos János Zeneiskola ütőhangszeres szakán. 2011s decemberében 2 másik zenésztársával megalapították az InFusion triót, a világ egyetlen Looper zenekarát, mellyel azóta is sikeresen koncerteznek itthon és külföldön egyaránt.
info(kukac)rudimentaldobtabor.hu